Resultats de la cerca frase exacta: 214

Diccionaris terminològics
51. observació meteorològica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Observació que permet avaluar o mesurar un o més elements meteorològics amb la finalitat d'estudiar el temps. [...]
52. panel d'audiència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Panel per a estudiar alguna variable de l'audiència d'un mitjà de comunicació, especialment de la televisió. [...]
53. simposi
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
54. aguait
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la Terra
Instal·lació des d'on es poden observar o estudiar animals d'un espai natural, sobretot ocells, sense ser vist. [...]
55. estereocampímetre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la salut
Aparell emprat per a estudiar els escotomes centrals unilaterals i els defectes de la zona central de la retina. [...]
56. pla financer
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pla que permet estudiar i dirigir l'activitat financera futura d'una empresa en un període de temps precisat. [...]
57. seguiment de la mirada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica analítica de màrqueting consistent a estudiar la trajectòria dels ulls de l'usuari quan mira una pàgina web. [...]
58. seguiment de la mirada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica analítica de màrqueting consistent a estudiar la trajectòria dels ulls de l'usuari quan mira una pàgina web. [...]
59. anàlisi de la competència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que duu a terme una empresa per estudiar les empreses competidores en un segment de mercat determinat. [...]
60. anàlisi de la competència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Investigació de màrqueting que duu a terme una empresa per estudiar les empreses competidores en un segment de mercat determinat. [...]
Pàgines  6 / 22 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>